Administratiu/va d'exportació

Cámara de Comercio Castellón Alquerías del Niño Perdido

Funcions

Gestió de comandes de venda i creació + seguiment de proformes/pressupostos per als clients

Càlcul marges i estudis de rendibilitat de les propostes

Contacte amb logística per conèixer dates i lliuraments a clients

Gestionar les càrregues/recollides i els enviaments amb transportistes, transitaris i duanes

Solució d' incidències administratives amb l'àrea financera i logística.

Realitzar un seguiment postvenda per garantir la satisfacció del client i construir relacions comercials a llarg termini.

Assessorar els clients sobre les nostres solucions de producte, oferint suport tècnic i comercial.

Mantenir una comunicació fluida i eficient amb el client, donant solució a dubtes, consultes, sol·licituds comercials (catàlegs, tarifes de preus) o altres incidències.

Mantenir una interrelació directa i constant amb la xarxa comercial, clients i distribuïdors i associats per resoldre dubtes o incidències

Creació, gestió i manteniment de bases de dades (tarifes, fitxes logístiques, fitxes tècniques, resta documentació especial) i processos de comunicació.

Gestionar base de dades dels clients actuals i potencials (alimentar llistat Excel·lents mail relay).

Extracció i anàlisi de vendes per mercats, zones i països Identificar i aprofitar noves oportunitats de negoci en mercats clau.

Participar en reunions, presentacions i esdeveniments amb professionals de l'arquitectura, disseny i interiorisme, promovent l'àmplia gamma de productes i serveis que oferim.

S'ofereix

TIPUS DE JORNADA: Completa

TIPUS DE CONTRACTE: Indefinit




Requisits

TÈCNIC SUPERIOR administració i finances

ANGLÈS | Nivell: Avançat

Formació complementària en comerç internacional

Permís de conduir i vehicle disponible

Disponibilitat per viatjar