Som un proveïdor de serveis de mobilitat, especialitzat en el lloguer de vehicles en els principals punts turÃstics d'Espanya, Portugal, Grècia i Ità lia, situar-nos com una de les empreses més destacades del nostre sector.
Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: volem reinventar l'experiència del lloguer de vehicles, mantindre'ns en l'avantguarda i oferir un procés de lloguer rà pid, senzill i intuïtiu
I per a aconseguir aquest objectiu, seleccionem Administratius/des de Contact Center per a treballar en la nostra oficina central a Castelló
Funcions
Atendre i assessorar el client telefònicament i per escrit, donant-li un tracte personalitzat i satisfactori.
Tramitar reserves.
Resoldre tots els dubtes i incidències dels nostres clients.
S'ofereix
Formar part d'un equip de més de 400 professionals, units per assolir un objectiu: convertir-nos en el referent d'innovació en el nostre sector i ser el motor del canvi.
Integrar-te en un projecte ambiciós dins d'una empresa sòlida que aposta per la millora contÃnua.
Un ambient de treball excel·lent, multicultural i dinà mic.
Jornada completa i treball segons torns rotatius de dilluns a diumenge, amb dos dies lliures de descans.
Tenir un salari d'acord amb el teu nivell d'experiència en cada moment de la teva carrera professional.
Tenir possibilitats de desenvolupament que et permetran seguir aprenent i creixent com a professional.
Tenir l'opció d'estalviar en les teves despeses de salut, guarderia, menjar, transport i formació, unint-te al nostre pla de retribució flexible.
Contracte Fix Discontinu
Requisits
Experiència mÃnima d'un any en atenció al client.
Nivell d'anglès mÃnim B2. Valorable segon idioma estranger.
Bones habilitats interpersonals, de comunicació i negociació.
Una persona resolutiva i amb alta orientació al client.
Amb experiència prèvia en atenció al client i bon nivell d'anglès.
Amb actitud positiva, capacitat de treball en equip i disposada a seguir creixent en la companyia.